The Beginning

18.08.2015 10:24

Hey!

Je 22:50 a ja sa snazim vymysliet co napisem ako prve. Ked vam myslienky viria v hlave ako totalny chaos, tazko sa nieco prediera na povrch. 

Zacnem svojimi poslednymi videniami. Posledny serial, bohuzial stale vychadzajuci bol Jane by design. Zaujimavy namet a nadherne kostymi. Clovek ma chut zacat sit vlastny odev. Trocha zrucnosti a siaci stroj. Anyway, pribeh teenegerky na strednej skole, zijucej s bratom, ktora zije tajnym zivotom mody. Povodne staz pre stredoskolacku skoncila pracou na plny uvazok. Kto by nechcel pracovat v modnom odvetvi po boku dizajnerov, navrharov a pod. ? Robit nacrty, skicy, ktore zacinaju jedinym tahom ceruzky. A vysledne dielo? Stunning!

Aby som sa nezamotala. Serialom sa budeme venovat neskor. Dalej posledny film. The Dyatlov Pass Incident. Akoze horor. Ja to az tak za horor nepovazujem. Mam vysoku toleranciu strachu. Cestovanie casom, zahadne umrtia, zmutovane creatures. Mam radsej duchov, demonov, posadnutia.

 Art is a lifestyle. 

Tak na zaciatok sem dam nieco z mojej vlastnej umeleckej tvorby, t.j. anime/manga. Nakreslila som trilogiu komixov, amaterskych samozrejme. Mala som v plane, to prepisat na knihu, no zatial sa to odlozilo. Mozno raz.. Mala ukazka mojej prace.